SAAT KU DIIJAB KABULKAN

Sabtu, 27 November 2010

                                   saat ini aka sudah sah menjadi seorang isteri   

14hb Dec,.......bakal tiba. Ada apa ye pada tarikh tu...........?Tarikh keramat ke. Entah kenapa tetiba ingat tarikh tu pulak. Tarikh harijadi pun kekadang terlupa.

Sebenarnya 14dec. adalah ulangtahun perkahwinanku. Hidupku bahagia walaupun cuma dikurniakan sorang putera. Syukur kehadrat ilahi. Ada tu pasangan yang langsung tidak dikurniakan zuriat. Masih lagi aku teringat selepas berkawin aku terpaksa duduk berasingan. Aku bekerja di sini dan suami di n9.Tiap hujung minggu berulang alik ler dia balik Muo.

Aku lalui hidup bersendirian, sepanjang tempuh aku mengandung. Aku tabah mengharungi tu semua sebab kehidupan lum stabil sayang nak berenti kerja.Semasa usia anakku setahun setengah barulah suamiku dapat bertukar kesini. Dan sekarang aku pun dah jadi surirumah sepenuh masa.Diam tak diam dah tiga tahun aku berhenti kerja.Bersyukur lah dengan kehidupan sekarang, walaupun tak semewah mana............................... 

3 ulasan:

MSOM berkata...

Ya, Alhamdulillah tu, ada buah hati pengarang jantung.

Apapun selamat menyambut ulang tahun perkahwinan dua minggu lagi.

Mama Janet berkata...

MS, tima kasih....moga jodoh kami berkekalan.

YIN-WONG KHOO LAI berkata...

Apa warna kuning... x leh nak baca. Pilihla warna yang kontra/beza.

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung