HAPPY BIRTHDAY TO ME

Khamis, 29 Disember 2011

29hb Dec. tarikh hari lahirku.Dan n3 ni dibuat khas untuk hari bersejarahku...sebelum 2011 melabuhkan tirainya. Tak ada apa-apa sambutan yang aku buat, sekadar hubby beli sebiji kek. Comel je tuk aku bertiga makan. Hadiah2 pun tak ada.huhuhu.sedih ni.Tak apalah janji tuhan memberi aku sekeluarga kesihatan yg baik dan keharmonian dalam rumahtangga.So gambar2 dibawah ni kuabadikan sekadar untuk kenang2an.Moga terus dipanjangkan umur dapat merasai lagi tarikh 29 Dec 2012. AMINNNNNN
 

7 ulasan:

Mama Miraki berkata...

hepi beesday sis

Unknown berkata...

selamat hari lahir..
selamat hari lahir..
seamat hari lahir..
selamat hari lahir buat mama janet

wow.. sweetnya kalian..

moga mama dipanjangkan usia dimurahkan rezeki

Pen Biru berkata...

happy birthday mama janet..xpelah ..ada jugak kek,sy ni dah bertahun2 bday tak de kek.xde sape nak beli pun

Mama Janet berkata...

Citarasa Rinduan...tima ksih

Pen Biru..ala ciannya x de sapa belikan kek ye..beli sendiri je ler

Kak Kay berkata...

wah blog dah beroperasi semula ye...
epi besday mama janet,ok la tu ada kek besday jugak...aku ni besday sendiri pun kdg2 lupa....hehehe

che mid berkata...

tahniah mama.. wah.. sentiasa awet muda la mcm ni.. sbb sambut hari jadi di akhir tahun..

IliNabilah berkata...

Selamat hari lahir Mama Janet
Dan selamat kembali menulis blog
Semoga panjang umur

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung