BERTEMU SELEBERITI

Rabu, 6 Oktober 2010

                                                        wajah yang manis dengan senyumannya

Dia bukanlah seleberiti, bukan vvip, bukan datin dan bukan juga yang sewaktu dengannya. (setau aku lah).
Tapi aku begitu teruja dan tak menyangka dapat berjumpa dengannya secara tak sengaja. Mungkin para stokist banyak mengenalinya tapi tidak aku. Suaranya sering kedengaran di corong Radio Melaka (melaka FM ye sekarang ) dalam rancangan SEGMEN TAJAAN. (Oze Marketing)

Aku suka dengar dia bercakap.Bersahaja, kuat ketawa dan suka selang selikan bahasa jawa.Terutamanya dengan juruhebah Fatimah Hamid. Rasa2nya dia ni pun orang jawa kot. Telo dia ada...Bagi sesiapa yang rajin bukak radio Melaka tentu pernah dengar suaranya. Seronok dengar dia berceloteh.

Al kisahnya pagi tadi aku masuk ke kedai Cosway nak beli barang sikit kat Bandar Baru Bukit Gambir. pelanggan tak ramai, cuma ada lima orang bangsa cina dan aku dua orang melayu. Aku pusing2 dulu sambil belek2 barang yang ada.Dia pun sama cam aku tenguk2 barang dulu. Dah berdiri sebelah2 aku pun berbual2 sikit. Bila dengar suaranya aku ,aku cam dah biasa dengar suara ini. Tapi di mana ya....Aku berbual2 lagi.Hati tak puas cam nak tanya ni Puan ni sape. Selepas aku bayar barang yg aku beli, dia pun nak bayar jugak. dengan muka yg tak  takut kalau salah orang aku tanya "Puan ni yang biasa keluar kat radio Melaka ye "
Wau soalan cepumas aku tepat. Dia mengiakan soalan aku. La rupa2nya ini lah rupa wajah Hajah Fadilah.
Orangnya cantik dan berkulit mulus, sesuai dengan barangan yg dijualnya  iaitu untuk kesihatan  tubuh badan.

                  SELAMAT BERTEMU HAJAH FADILAH...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

celebrati versi bukit gambir..
ok tu...

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung