SENTIMENTAL VALUE

Sabtu, 9 Oktober 2010

                                      syafiq begitu tekun mendengar cerita Wak tuek.  


N3 kali ini aku nak paparkan gambar eksklusif aku.Walaupun tak cun tapi aku tak kisah.Gambar ni belum pernah disiarkan dimana-mana media cetak. Sekarang ni kan tengah panas..panas.. cerita k***n. Jadi untuk tatapan kalian semua...ni ler satu-satunya kenangan yang ada kat aku. Sebuah " cakerok tempat arwah emak gelongsor sementara menunggu  abah kerja. Yang bersama syafik tu adalah Wak tuek teman abah waktu di kebun.Cara berpakaian sebiji abah dengan tali pinggangnya adalah tali rafia. 

Untuk kalian yang memang tak pernah menerjah ke kebun ini , cakerok usang ini dah tak de lagi ye. Jangan pulak datang sini tercari-cari.....pulak. Sebelum terlewat ada masa jengahlah.  

5 ulasan:

MSOM berkata...

Apalah yang diceritakan oleh Wak Tuek tu?

Ni mesti kisah Mama Janet selalu gaduh dengan Wong Khoo Lai?

Mama Janet berkata...

Tak de le MS,wak Tuek tu kita cakap a dia ckp c .Pas tu entah sape2 umat disebut.Mane le anak aku paham.

Kak Kay berkata...

Aku rasa Mek, dalam ramai2 adik beradik kita,ko sorang yang selalu jengah kebun tu berbanding yang lain2 termasuk aku...kalau tanya ko berapa batang pokok kelapa sawit ada pun rasanya ko tau kan.....

Tanpa Nama berkata...

tau tak pe...kaw tu sekarang dah jadi metropolitan...tak tau kea..hehe...pokok gaharu pun banyak.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

teringgat aku di sebabkan akak ni
dulu aku selalu lepak dusun durian dengan atuk

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung