MASA MERUBAH SEGALA

Selasa, 29 Januari 2013

Dah lama aku tak jengah dan menulis dalam blok aku...kemas2 gerobok pagi tadi dan ternampak kartun doremon ni..aku teringat hobi anak aku mengumpul karton doremon dan pelbagai2 lagi.Masa dia kecik paling susah hati dia kalau sepupu2 dtg rumah dan mengacau koleksi dia...tp itu dulu....
 


Dan sekarang ni yg tengah menjadi kegilaan dia beli majalah Wisel ni.Majalah ni terbit setiap hari Rabu.Dia paling suka kalau g mana2 terjumpa kedai buku.Duit dia abis pun x apa ..


 Dan ini pulak koleksi novel aku.Zaman muda2 sgt suka beli n baca novel..tak pun pinjam dari sesiapa.Sekarang pun minat jugak baca..sesekali.Puncanya mata kurang nampak..terpaksa pakai cermin  mata......
Koleksi di atas adalah majalah2 spt Jelita, Perempuan, Wanita dll.Sangat suka beli terutama kalau de cerita artis2 yg aku minat.X silap aku masa perkawinan Datuk Siti n Datin Norjuma paling banyak aku beli majalah yg ada cerita tentang dia.Tapi itu pun dulu....Nak aku buang atau jual segala buku2 diatas cam sayang pulak..Masa merubah segala....semakin meningkat usia...impian dan minat kita pun ikut berubah......




2 ulasan:

Mat Som berkata...

Diam2 rupa2nya minat dgn buku-buku, bagus, bagus, satu hobi yg sgt baik

Assalamualaikum Mama Janet
Sejak Muar jadi bandar maharaja ni
saya belum jalan ke sana
Walaupun ia dekat sgt dgn PS
Ada saja aral

Mama Janet berkata...

selamat dtg ke Muar Bandar di raja cikgu

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung