ANUGERAH UPSR

Isnin, 25 April 2011

                                      
Semalam aku menemani anak aku mengambil anugerah kecemerlangan UPSR yang lalu.Ia diadakan bersaing dengan mesyuarat PIBG sekolah tersebut.Guru Besar dia cakap sekolah ni dah terlewat buat mesyuarat dan terpaksa buat surat tunjuk sebab dekat PPD.oh..lambat buat mesyuarat pun kena surat tunjuk sebab ye...tak tau pun aku.Mesyuarat tersebut dirasmikan YB Ledang En Hamim Samuri.Walaupun sumbangan wang ringgit yg diberi kepada murid2 UPSR itu tidak ler sebesar mana tapi ianya dapat menyuntik semangat kepada bakal2 yg akan mengambil UPSR tahun ni.

                              sementara nak menunggu naik ke pentas...

                                   posing kejap ler walau kat tong sampah...                                                                              
Lepas dia ambik anugerah aku terus balik, tak tunggu mesyuarat pun.Tak sempat nak ambik gambar dia atas pentas, sebab aku duduk belakang.Malu nak ke depan.   Apa-apa pun moga dengan anugerah ini dapat memberi perangsang untuk menghadapi PMR akan datang.                                                                        
                                                        
                         perhhhhhhhhh begitu beria-ia dengan sepatu barunya sebelum kesekolah tadi

1 ulasan:

Kak Kay berkata...

dapat duit beli sepatu baru ke sapik...

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung