KE KLINIK AKU

Isnin, 15 Ogos 2011

Aku dah tak sanggup menahan kegatalan yang aku alami ni, memaksa aku ke klinik gak hari ni. Malasnya nak ke klinik bukan apa..doktor cuma pegang2 n gosok2 sikit dah bagi ubat.Aku ke klinik yg biasa aku pergi. Doktor yang sama juga merawat aku.Dia cakap benda yang sama.Aku alahan pada alam sekitar.Maksudnya kalau cuaca terlalu panas aku akan mengalami kegatalan. Habis aku ni sesuai tinggal di kutub mana.Kat Korea ok kot.....
wajah nak ke klinik
aku ke sini
Lepas ambik ubat tenguk cuaca kat luar mmng panas terik.Nak ke mana ye...Macam tak ada keperluan yang nak dibeli. Pusing2 kat pekan ni ternampak pulak pasaraya "SAKAN" sebagaimana yg pernah blogger MS tulis dalam n3 nya.Wah kat Bukit Gambir pun dah ada cawangannya. Rasa malas nak masuk sebab cam kedai2 biasa je. Tapi hubby ajak tenguk.Ikut aje lah.
sama cam katPS
t shirt2 biasa je 
dah terlanjur sambar gak baju kelawar
Hubby saje-saje tenguk seluar.Tapi tak de fitting room pulak.Ala tak payah ler bang lain kali g tempat lain je. Yang sebenarnya aku dah letih dan badanku gatal2. Tak de mood nak cuci2 mata.Tekak pun......................................?

2 ulasan:

Kak Kay berkata...

aku pun sama , kalau musim panas gatal tahap maksima, mengaru tak ingat dunia, pas tu pedih.. ya ampunnnn..

Ayu Ayunie berkata...

mngkin cik mek sesuai dok di kutub utara nun.. huhu..
panas terik yg ok ni xsanggup nak kuar takut sinaran UV, yg ada allergic tu lagi la.

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung