LAWAK BODOH

Ahad, 7 Ogos 2011

Ya ampun, aku buat sesuatu lagi untuk mengenakan hubby. Pagi tadi aku solat subuh dulu. Time aku takhiyat baru hubby solat. Bila aku habis salam kiri dan kanan tanpa berdoa aku golekkan badan aku cam orang pengsan. Hubby yg baru berdiri rekaat pertama terus berenti dan goyang2kan tubuhku.


Aku yang cam dah rasa bersalah, buka mata dan cakap "apa ni org nak tidur sekejap pun tak boleh"Agaknya hubby ingat aku betul2 pengsan atau apa.Tu yg dia  agak panic. Mintak ampun lagi sekali bang sebab pagi2 hari dah wat lawak bodoh.
 

5 ulasan:

Pen Biru berkata...

ish mama...mau dia tak suspen buat cmtu..kering darah dibuatnya..heheheh..kesian kat uncle..

Mama Miraki berkata...

ko ni kan Mama Janet...tak habis2 nak nyakat laki ko ye.a.ishhhh...sudah2 laer tu...hehe

Kak Kay berkata...

kalau nak bergurau senda pun patut2 le, jangan sampai wat benda2 yang cam tu....sok dibuatnya ko betul2 pengan dia wat tak tau aja dia ingat ko nak tdo kejap....

Ayu Ayunie berkata...

ada-ada jek cik mek ni..

Wong Khoo Lai berkata...

Itu bukan lawak bodoh...tu "bodoh" wakakakaka..

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung