MARI TUKAR BAJU

Selasa, 23 Ogos 2011

Raya dah tinggal beberapa hari lagi. Mari kita tukarkan baju sofa ni.Dia pun nak baju baru jugak. Sebenarnya aku sayang lagi sarung sofa ni. Tapi gara-gara cakaran 3 ekor kucing memaksa aku menukarnya. Sebelum puasa lagi aku dah tempah sarung ni...nak beli siap tak ada.
sebelum salin baju
 xtvt menukar sarung sofa memang membosankan sama seperti melipat kain. Teringat kalau kat kg agak2 malas sarung yg lama tak payah bukak, lapiskan je dengan sarung baru. Aku pilih warna cokelat2 jugak bio tak lari tajuk. 

bantuan dari hubby meringankan sikit kerjaku
                                   tu dia dah pakai baju baru.....

Ko orang semua dah siap berkemas ke..ye ler tukar langsir, tukar karpet ke apa...Harap2 bila aku balek kampung jangan ler ko tidur dan cakar2 sofaku ini ye kucing.

4 ulasan:

Mama Miraki berkata...

kusyen pakai baju baru...tuan rumah yang tak pakai baju tu.....wahhhh cantik ler langsir ko...

Mama Janet berkata...

Langair lama.....tak tukar langsir pun.

Unknown berkata...

wah..
mmg cun lah yang terbaru nie..
ada merah sikit2..

kak.....
terpegun dgn ruang rmahmu.. cantik

Ayu Ayunie berkata...

i like.. same kaler dgn sofa umah ktorg warna coklat. kalau sarung sofa warna lain cam merah ke, hijau ke mesti lg meletup..

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung