ADA SAPE_SAPE YG MENGIDAM

Khamis, 20 Oktober 2011

Hari tu dah wat n3 pasal buah nangka kan. Ha..malam tadi tibalah saatnya  "mengoperate " buah nangka yg bulat lagi beso tu. Dimulai dengan bismillah....hubby belah nangka ni.Oh dunia..lihatlah. Ini lah nangka hasil peninggalan kedua orang tuaku.Pokoknta tak ler besar mana, tapi selalu mengeluarkan buah.Agaknya ini lah salah satu tarikan agar anak cucu sudi menjengah rumah pusaka peninggalan arwah.
 
ehmm...kuningnya.biasa durian kunyit.tapi ni bukan nangka kunyit
ni aku simpankan untuk adindaku
                                                      jemput makan

4 ulasan:

Mama Miraki berkata...

mek.....sedapnya......aku sangat sukeeeeeee nangka...seisi rumah suka nangka..sellau beli kat JJ or tesco jer dah bubuh dalam paket....kenapa time kau balik kg tak de bendalah ni nak masak erk....

Kak Kay berkata...

Mamamiraki, jangan le dikesalkan bila ko balik kg tak de nangka masak, nangka tu pun tau siapa yang yang layak dapat dia, dah tentu orang yang selalu dia jengah dia...

Tanpa Nama berkata...

Insyaallah selepas Subuh aku akan bertolak. Saja dah memang nak jemputan kat BP.

WKL

Pen Biru berkata...

mak ai..byknye isi..sy pun minat sungguh dgn nangka..dari yg muda sampai la yg msak ranum ni..angin pun angin la..jnji sedap

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung