TERIMA KASIH ADIK MANISSSSSSSSSSSS

Jumaat, 14 Oktober 2011


Untuk apa ye aku uploadkan dua bujang pinggitan tu.. .....tak de maknanya wajah2 ko orang menghiasi blok ini.Tapi disebabkan aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada gadis sunti di tengah tu, dan tak ada gambar lain aku nak load jadi wajah ko orang berdua tumpang sekaki ler ye.Untuk apa nak ucap terima kasih pada si SHASHA ye . Sebenarnya dia telah berjaya mengodek2 blok aku yang entah tiba2 hilang je x leh bukak. Aku cuba buat tak boleh..minta ihsan dua orang adindaku tak berjaya jugak.Jadi kira TAHNIAH ler wat shasha ye sebab dia berjaya...nanti cik mek belanja gula-gula ...

2 ulasan:

che mid berkata...

Nasib baik ada Shasha.. kalau tidak mau hangin satu badan cik mek ya...

Kak Kay berkata...

mama janet, sasha kat takkan gula2 aja cik mek, lama tau mengodek2 tu baru boleh....hehehe....

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung