TOMYAM POWER

Rabu, 1 Februari 2012

tomyam yg sedang mengelegak

Tahap kejelesan yg terlampau sebab dengar ada seseorang tu nak lunch Ayam Penyet, jadi aku tunjukan ler menu tengahari aku yang tersangat ler sempoinya. Tomyam yang sangat mables. Meraung dan berguling2 ni kalau kedai2 Thailand nampak aku ciplak dan menandingi masakkannya.

kalau kat ayam penyet de tempe n tahu.. aku pun ada...KO ADA
tapi tahu, tempe n kentang aku masak kicap je
         Limau kat atas tu nanti sebagai pencuci mulut. Ko orang tentu order ice cream yang lemak berkrimkan....

Sekian n3 saya.Tima kasih .

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ptg kang cakap ler lauk dh abi, mlm leh g mkn kt luar....kikiki

~ Mummy Gee ~ berkata...

ingatkan tempe ngan tauhu tu ko masuk dalam tomyam sekali....hehehhe

che mid berkata...

Makan tom yam dengan tempe masak kicap..paduan yang pelik...

Ayu Ayunie berkata...

sy suka tomyam. mesti penuh dgn binatang-binatang. hirup panas-panas..

Kak Kay berkata...

kalau tomyam aku cuma suka kuah n bawang dia je..
cuba tempe n tahu tu ko masukan dlm tomyam...sedap gak kot..

YIN-WONG KHOO LAI berkata...

Apasal guna periok lama...guna le Visions.

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung