PROJEK MEGA LAGI....

Rabu, 29 Februari 2012

Projek baik punya...bukan bantuan kerajaan utk rakyat sebab nak PRU .Ko orang jgn salah faham pulak ye.Yang sebetulnya setelah pembinaan rumah dapur siap lebih kurang tiga bulan yg lalu,kerja2 meratakan tanah x dpt dilaksanakan atas faktor ekonomi.Dan hari ni alhamdullilah salah seorang kerabatku telah bermurah hati menyumbangkan RM tuk kerja2 menambak tanah ni.So aku n hubby dipertanggungjawabkan bagi pemantauan kerja2 ni..
sebelum ditambak..nampak agak kurang kemas 
terpaksa mengunakan jentolak ni tuk meratakan tanah..12 lori ma
Lebih kurang pukul 12++ kerja-kerja meratakan tanah selesai. Setelah aku berdua berasa puas hati baru dia orang balik.Perh....12 lori ni kalau lah nak menggangkat dan meratakan mengunakan cangkul agak2 berapa lama leh siap ye.Tapi zaman dulu2 arwah abah kalau beli batu merah angkat sendiri je guna kereta sorong.Agaknya zaman dah berubah, dan kemudahan pun dah ada untuk apalah bersusah payah menyiksa dirikan. Apa hal pun terima kasih ler diucapkan kepada PN............. diatas sumbangan ini. Semoga dimurahkan rezeki. AMINNNNNNNNNN

Pegawai pemantau projek yg amat didikasi tak lain dan tak bukan ialah
<

<

<

<

<

<

sape lagi...daku ler
 


8 ulasan:

Kak Kay berkata...

rugi le tahun aku raya kat klntn,rumah dah cantik, selesa, boleh posing dari dapur sampai ke pondok...

~aYu~ berkata...

ala, nape tak wat sblm ktorg balik kpg aritu.. kalau tak leh parking kat depan² dapur lagi..

~ Mummy Gee ~ berkata...

tunggu pulak satu lagi projek mega ye... kolam renang saiz olimpik

Tanpa Nama berkata...

+ padang futsal...ada sorang jutawan sudi nak derma bola dia..hehe, gelihati akak

Mama Janet berkata...

Mummy gee..dia org sekarang tgh wat kajian samaada air parit tu pH dia sesuai tuk kolam renang.kalau sesuai projek kolam renang tetap akan diteruskan.biasa air birukan..kali ni kolam renang airnya hitam.

Mat Som berkata...

Semua dah pakai kreta mewah, lepas ni nak kena tarlah pulak.

Mama Miraki berkata...

ye betullll ada jutawan tu nak sponsor sebiji BOLA aje yang dibeli di kedai AL-IKHSAN...hehhehe

Mama Miraki berkata...

MSOM...projek TAR nanti dekat2 nak PRU...kot2 ada YB nak sponsor..hehehhe

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung