JAMUAN

Khamis, 23 September 2010

                                        

Malam tadi hubby ajak g jamuan perpisahan untuk anggota2 yang bertukar ketempat lain.Adalah enam orang yang diraikan.Sebenarnya tak ada apa2 acara yang menarik cuma makan2 n pemberian cenderahati untuk dia orang.Menunya adalah nasi briani n kueh2.Sebenornya aku malas nak ikut, sebab tak ramai isteri2 dia orang yg aku kenal.Tapi hubby paksa aku ikut.Sampai kat sana wau...biasa ler perkep masing2 melaram habis.Malu pulak aku nak snap2 gambo dia org.Cuma ni ye je ler gambo2 yg ada..Kawan aku yg kat atas tu kira aku kenal rapat sebab sama2 dr bukit gambir dulu.....

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gambor terglamour yang pernah diambil kan...hehe..
sedap nampak nasi beriyani tu...cam lapor plak akak pepagi nie...(tolak pahala posa sikit eak..)

Kak Kay berkata...

apa lak ko malu2 nak amik gambar, ala dia orang pun sebenarnya cam ko gak, dia orang melaram ko pun melaram la. kawan ko tu nampak beso rantainya.. hihihi....

YIN-WONG KHOO LAI berkata...

Mek ni ada tokoh jadi AJK Perkep.

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung