MAKAN_MAKAN

Rabu, 2 Februari 2011

Petang tadi g ronda-ronda tenguk banjir.Kat sini dah ada dua pusat pemindahan, sekolah Kesang n sekolah Tg. Gading.Aku menyusur kat kampung2 sekitar situ.Kebanyakkan rumah-rumah tak de lah banjir dalam sangat, tapi laluan nak masuk kerumah tu yang agak dalam.Tu yang dia orang berpindah.

Selepas tu memenuhi undangan kawan hubby yg ajak makan sempena raya cina ni.Mulanya aku malas nak g, sebab perut kenyang.Tapi syafiq nak gak pergi aku ikut je...sekadar basahkan tekak.

makan kat sini.cantik tempat ni
suasana di luar 

pemandangan di pintu masuk
 
sibaju oren ni sedang memilih menu
 
dia ni ler yang ajak kita orang makan.1 MALAYSIA
                                     makan-makan jangan tak makan

N3 kali ni tak de wajah aku kan.Dia orang ni memang, malas aku suruh ambik aku. Tak apalah.............apa-apa hal kepada tuan penaja Xong Xi Fa Chai.

0 ulasan:

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung