XTVT CUTI SEKOLAH

Selasa, 1 Februari 2011

N3 kali ni aku paparkan xtvt anak bujangku masa cuti sekolah.Aku memang mengendap apa yang dia buat n aku candid gambar dia.Lain aku suruh lain dibuat.Aku suruh siapkan kerja-kerja sekolah.Dia ngadap juga  meja tulis tu, tapi kejap je pastu layan PS2.Bila aku dah bising-bising asyik main games je , dia tinggalkan sudut ni dan lari kat internet lak..
 
tenguk tu lepas main tak reti nak kemas

aku suruh dia duk diam2 kat sini baca buku n wat kerja sekolah
.

 aku bising asyik game je, internet lak sasarannya


aku ingat dia sambung buat kerja sekolah rupa2nya tenguk tv pulak
Kenapa lah liat sangat nak menyiapkan kerja-kerja sekolah.Alasannya naik sekolah lama lagi.Maksud dia banyak masa lagilah...Ya, ampun.Ah daripada sakit mata memandang baik aku tidur lagi bagus.Jom tidur hujan-hujan ni.

 
                                        yes..............tempat utk aku beradu

3 ulasan:

~ Mummy Gee ~ berkata...

Mekkkkkkkkkk.... bangun angkat kain jemuran... hujan dah turun lagi!

Mama Miraki berkata...

hantar gi duduk asrama...KOMMPOM rajin buat kerja

Kak Kay berkata...

ala biasa lah mek, budak2 sume sama, esok nak bukak sekolah , malam ni baru nak siapkan keja sekolah... penat aja kita membebel, baik ngorok aja ye...

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung