PROJEK DAH BERMULA

Rabu, 28 September 2011

Projek mega dah bermula.Pagi tadi berkesempatan menjengah kejap kat kampung.Sebenarnya start hari Isnin dia orang dah angkut barang-barang keperluan kemari dan mula buat kerja.Tapi disebabkan faktur hujan, tanah yg lembik dan apa ye orang panggil JCV ke kapal korek ke apa ler yg asyik terbenam je..menyebabkan kerja2 ni rumit sikit.12 lubang yg digali aku tenguk kesemuanya dah cam kolam.Tu dia org mengunakan pam utk menyedut sedikit air.kalau cuaca panas mungkin situasinya tak begini.Layan je gambar2 yg sempat aku ambik..

5 ulasan:

Pen Biru berkata...

amboi..ni la yg dikatakan projek besar2an..heheh..jg banglow la pas ni ye mama

che mid berkata...

Semoga projek berjalan lancar dan cepat selesai dgn jayanya.

Mama Miraki berkata...

excavator or Backhoe ler mekMama Janet..bukan kapal korek...hehehehe.ko ingat nak korek bijih timah kot...tapi manalah tau kan kot2 ada bijih timah ker bawah tu....hahahaha..... yg 12 lubang dia gali tu untuk buat pilecap...hah meh sini aku ajar Engineering sikit yea...

Pen Biru berkata...

mama miraki..kalau org kedah memang panggil backhoe tu kapal korek..backhoe tu kan bahasa inggeris..bahasa kampungnya kapal korek la.tapi itu kat kedah..kat tempat lain org panggil jentolak

Mama Janet berkata...

pen biru..betul ler sy pun panggil kapal korek atau pun jentolak gak.binatang yg berwarna kuning tu kan.saje ngegada mama miraki tu...nak tunjuk pandai cakap omputih.hahaha

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung