XTVT MERENDANG

Khamis, 15 September 2011

Esuk pukul 10am kat surau ada jamuan harirya merangkap majlis marhaban. Jadi petang tadi aku meluangkan sedikit masa mengikuti xtvt merendang daging kat rumah salah sorang kawan aku.Kerja masak memasak ni dibagi2 kumpulan ni masak ayam, yang ni masak ketupat, ada yang bahagian masak mee dan buat air. Jadi tak ler berat sangatkerja2 memasak ni...
tenguk jangan kata aku cuma jadi penonton je..
 masak kat belakang rumah Pn Mas..dia org wat rendang ditumis dulu
kuali satu bergilir-gilir mengacau rendang tu
sambil bergosip2....tu yg aku suka
                  sementara kaum perempuan memerah santan...giliran En Mansor mengacau..............

3 ulasan:

Mat Som Sadona berkata...

Selamat Hari Raya yang ke 17...

Mat Som Sadona berkata...

Oh silap..yg ke 18...!

Mama Janet berkata...

selamat hari raya

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung