Handbag & Kasut Baru!!!

Sabtu, 14 Ogos 2010



ni la handbag terbaru aku. ni keluaran dari Paris. adik aku belikan untuk aku. ni hadiah sempena hari raya. 




ni plak kasut baru aku. keluran dari Paris jugak. yang ni akak aku belikan untuk aku sempena hari raya. nak sedondon katanya. kami kan adik beradik bahagia.



hahahaha...... korang da kena tipu ngan aku. sebenarnya kasut & handbag ni made in Malaysia je. ni pun beli sendri je. xda akak & adik yg belikan pun. beli pun kat Muar je. hahahaha...... Jenama nampak macam Prada padahal Satinni je. jadi ler asalkan ada dari tak da. belilah barangan buatan Malaysia. sokong Made In Malaysia. salam 1 Malaysia.

6 ulasan:

aini nordin berkata...

lawo kasut ko cik oiii.. kalah Dato' Siti. hrga kasut & handbag dia pun xsekelas harga kasut & handbag dia. nangis dia kalo tngok ni.

Tanpa Nama berkata...

hai cik akak.siap kasut n handbeg baru nak raya kemana...? husband tahun ni dapat cuti ke

Mama Janet berkata...

sape awak ni...tak cuti pun cabut ler!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Raya sakan nampak..........x pe ler cik abg baru dpt tungakkan kannnnnnnnn.....

~ Mummy Gee ~ berkata...

bestgak kan jadi fulltime house wife ... nak raya semua cik abang belikan....

Mama Miraki berkata...

betul..betul...housewife sekarang ni memang paling beruntung...semua tersedia cik abang siapkan...dari atas ke bawah, luar dan dalam..yang bekerja gak ni..semua kena fikir sendiri...huhuuhuhuhu

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung