AKSI_AKSI ANAK SIJANET

Khamis, 21 Julai 2011

Salam semua. Dah lama aku menjengah rumahku sebab ada masalah. Apa masaalah aku pun tak tahu.Tak boleh nak buat blok dan membuat komen2 kat blok kekawan. Sekadar mengikuti saje lah. Petang ni tak apa2 yg aku klik boleh pulak bukak. Bosan tau tak menaip ni.

N3 kali tak de lah apa cerita sangat. Cuma nak paparkan aksi-aksi kedua-dua anak si Janet ni.Aku sebenarnya tak adalah suka sangat dengan kucing ni. Tapi dah terbela si Janet dia beranak pulak.Mahu tak mahu terpaksalah aku jaga anak dia yang dua ekor ni.......Nak tidur pun memilih tempat hoi.Atas sofa n kerusi malasku.....

4 ulasan:

Mat Som Sadona berkata...

Semoga Allah membalas segala kebaikan Mama Janet kerana memelihara kucing2 comel itu

Tanpa Nama berkata...

kucing ko takat tdo atas sofa/krusi malas je x pe la, ni ha kucing aku mlawan tokey, pantang bilik terbukak asik nk msuk je , tau kt bilik 2 sejuk....kucing moden la katakan....kadang2 boring gak, pdhal dia dtn dulu merempat, ntah sapa buang

Mama Janet berkata...

MS..dah dari kecik kita bela dia kesian pulak nak buang.Dah cuba lepaskan dia kat luar bio dia merasai kehidupan sebagai binatang, tapi bila lapar dia balik.

Tanpa Nama berkata...

Kucing ko yg itam 2 x lawa tul kaler dia....sbiji cam "anak ke***g" legam

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung