RONDA_RONDA CARI SARAPAN

Khamis, 7 Julai 2011

Ronda-ronda cari sarapan. Sebenarnya tak ada distinasi yang dah dirancang mana hendak sarapan pagi ini.Sesaja keluar n hubby lepas anta anak sekolah.Ternampak warung ini kat tepi jalan. Belum pernah makan kat sini.Nak cuba lah nasi lemak kukus.
warung tak seindah mana, tapi selesa
tu dia memang dia kukus

Aku tenguk lauk yang ada rendang kerang, rendang daging n sambal sotong kering.Daging aku tak suka, kerang aku tak makan, jadi aku pilih sambal sotong je, hubby ambik rendang kerang. Ok lah setakat nak mengalas perut di pagi2 hari ini.Sesiapa yg nak cuba sila mampir...

2 ulasan:

Kak Kay berkata...

rendang kerang kan sedap, kalau dimasak lain dari rendang mmg aku tak suka. rendang kerang racikkan daun kunyit halus2 mmg sedap. tp nak buat malas

Tanpa Nama berkata...

best yea..orang dah pencen, komitmen kerja kurang...pepagi leh bersiar2 cari sarapan...
apa2 pun teruskan....santaiiiiii

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung