DAH HARGA PUN RM10

Selasa, 5 Julai 2011

 Anak ko orang ade tak jersey Malaysia ni....Ye lah ni kan tengah musim bola sepak.Di mana2 ramai budak-budak pakai jersey ni.Anak aku dah lama mengidamkannya.Tapi aku tenguk saiz dia comel-comel.Muat tu muat tapi confirm cam sarung nangka.Hari tu masa g Giant ternampak ler sebuah kedai mengantung jersey ni.Beria-ia si Syafiq mengajak masuk ke kedai tu.Belek-belek dapat ler saiz besar sikit. La..ingatkan mahal beno.Rm10 je.Bangga ler dia dapat memiliki jersey ni
samapi rumah terus gantung

Esuknya baru pakai sekali je dah koyak dalam 3 inci.Patut pun harganya rm10.Baju pasar malam.Dah koyak dia bisingkan aku pulak katanya tak nak beli yg ori kat kedai sukan. Ah tak de kuasa aku nak menjelajah kedai sukan.
tenguk tu koyak betul.tak tipu
 Mengenangkan dia baru pakai sekali terpaksa ler aku menjahit, Ni jarum baru beli tau.Sebekas rm1.Banyak saiz jarum tu, besar, kecik n sedang.Nak masukkan benang dalam jarum satu hal. Ko orang semua jangan beli t shirt murah2 cam aku tau.Bio orang kata "alah membeli menang memakai"

3 ulasan:

Unknown berkata...

sesekali beli murah tak apa..
asal mama pandai menjahit..

ayu pernah beli jenama nike mmg mahal.. tapi, kalau lasak2 makan tahun, koyak gak

dan.. jersi kat atas tu.. ayu tak pernah jumpa, mungkin tak ada anak lelaki.. kalau tak cari gak

Kak Kay berkata...

ye la sana sini aku tengok bdk2 pakai jersi bola cam tu, nasib baik la Sasha tak mintak belikan.mama janet lain kali kalau beli baju ke seluar yg murah balik rumah jahit semua dulu baru pakai.

YIN-WONG KHOO LAI berkata...

Hari tu belikan Harith satu sut dgn seluar RM 40.00 + kasut RM 50.00... Masa tu dia nak main futsal...main tak seberapa pun.

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung