OPERASI BERSIH

Sabtu, 30 Julai 2011

Siang tadi aku buat operasi "bersih" kat rumah aku sendiri.Biasanya balik kejap2 cuma sapu sikit2 je.Ye ler duduk rumah orang entah esuk ke lusa kena keluar mana kita tau kan.Jadi elok rasanya rumah yang ada tu kita jaga.Ni ler hasilnya sepanjang aku berkerja kuat hari ni.....
porch kereta leh buat tido."cuci" ye bukan "mop" bak kata mummy Gee
pinjam tangga nyonya depan nak bersihkan kipas ni
ruang tamu yg ringkas tuk aku lepak
 bilik syafiq, cadar pun x de
kemas baju2, yg tak berkenan sedekah kat orang
Jom layan ke dapur.Dapur memang tak berasap jadi tak teruk sangat  mengemas. Cuma nak memastikan keadaan tersusun aje.
 dapur antik ni digunakan untuk masak air je
 
Macamana.....ok kan operasi aku seharian ni.Tapi apa yang sangat menyakitkan hati aku, tenguk ini budak kat bawah.Aku suruh basuh motor rupa2nya dia bantai tidur..Sabo je ler..

1 ulasan:

Unknown berkata...

Mama..

mmg bersihnya.. cantik rumah mama..
cantik deko hiasan rumah, dapur dan segalanya..

sukanya dapat kenal dgn mama..

nanti raya, ayu boleh singgah kan?
selamat menyambut ramadhan al mubarak..semoga ibadat kita diterimaNya

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung