APA YG AKU SUKA

Khamis, 5 Mei 2011

Apa yang aku suka ye..? Sebenarnya banyak benda yang aku suka. Cuma kat sini aku anak cakap apa yang aku suka kalau bukak blok seseorang. Pertamanya n3 tu mesti ada gambar.Tak kira lah gambar peti ais macam kat atas tu ke dsb

N3 yang ditulis berkisar tentang menu2 masakkan, jalan-jalan makan angin, kisah keluarga, jalan-jalan cari makan, kisah kampung halaman, rumah kediaman, persiapan menyambut puasa/ hari raya, membeli belah dan lain2. Maksudnya bukan lah kisah2 artis, kes2 liwat yg tak berkesudahan dan cerita2 yang kita bolih baca sendiri di akhbar2. Ada orang bosan bila asyik2 baca cerita pasal masak............tapi aku suka. 


Untuk  blogger MS , aku paling suka kalau dia buat cerita pasal PS.
Kak Kay...menghias rumah
Mummy Gee....masakkan
Mama Miraki....shopping2
Wong Khoo Lai...susah nk ckp kejap tenggelam timbul

4 ulasan:

~ Mummy Gee ~ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
~ Mummy Gee ~ berkata...

MJanet - 4hb June adinda2mu nak balik ke kampung. Tolong sapu2 dan mop lantai dulu yer... hehehhe

Mama Miraki berkata...

nanti kita letak banyak2 gambar dalam blog yea...

Tanpa Nama berkata...

tolong ya mama janet..sapukan rumah...nanti kita upah ais krim

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung