GOSOK JGN TAK GOSOK

Sabtu, 7 Mei 2011

Hari Sabtu...

Seperti biasa selepas hantar anak ke sekolah khas, singgah warong beli sarapan. Sarapan untuk aku sorang je. Suami kerja.Untuk anak aku belikan makanan untuk dia makan balik sekolah nanti. Aku kalau balik rumah kedua ni ajenda masak memasak memang tak de dalam senarai. Masak air ada ler.Lepas basuh baju sikit, kemas2 lebih kurang, apa aku nak buat ye.Oh..teringat sesuatu....   

                                                               ?

                                                               ?

                                                               ?

                                                               ?   

                     amoi kasi kuat2 sikit gosok tu


G kedai potong rambut n cuci sekali.Sedap pulak ngantokk2 orang main rambut kita. Kat pekan kecik ni potong n cuci baru rm12. kalau KL tak dpt ni......                   
                                                                                                                   '

4 ulasan:

Kak Kay berkata...

Mama janet,minggu lepas pun I gi saloon gak le, inai rambut gitu. hehehe.....

Mama Miraki berkata...

wahhhh bestnya xtvt mingguan korang suri rumah ni yea...berbeza betul ngan xtvt mingguan aku..ibu yang berkerjaya...ada gi saloon..inai rambut ler...tapi kan...biar ajelah kaler tu...mengingatkan pasal usia kita....hehehhe anyway...selamat hari ibu yea....

Mama Janet berkata...

kak kay knape ko selalu inai rambut.bio ler mmng dh patut.kita kan dh menganjak ke angka 5.

Fatin Natasya berkata...

inai rambut tu tuk rawatan kulit kepala gatal2 le, kan aku selalu peluh kat kepala, hari2 kena basuh rambut.

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung