KURANG SESUAI KE...

Khamis, 12 Mei 2011

Dia mintak cerminmata spare sebab yg satu dah pecah. Sessi pemilihan bingkai dah le lama.Ni tak cantik tu tak sesuai ler. Jenuh gak aku menunggu. Kalau aku g kedai tudung pun paling2 dah dapat pilih dua helai.Last2 amoi tu yang pilihkan dia nak pulak. Ha semalam pergi ambik cerminmata tu bila dia cuba pakai cam ada kekerutan didahinya. Aku tau naluri hati dia mesti cakap tak cantik. (dlm hati aku kata pun cam cermin mata cikgu Bedah kat cerita adik manja je ).Tapi nak sedapkan hati dia aku dan hubby kata ok ler tu ......Pagi ni dia tak nak pakai g sekolah. Untuk duduk rumah katanya.

                          yang lama.......
                  yang baru...ok kan kawan2                           

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yg pattern lama lagi cute, yg baru cam jd lebar n tembam je mukanya besar sikit........harap2 dia x de baca komen ni

Mama Miraki berkata...

yg baru ler cantik..itu fesyen terkini...ce tengok mawi pakai cam ni...artis punpakai cam ni...pedulikan dorang kata apa safik...pakai jer...cik nab sukaaaaa......

Ayien Azreen berkata...

kalo i, i pilih yg baru... yg bingkai tebal camtuh... baru moden

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung