DAH SENJA USIANYA TAPI....

Selasa, 17 Mei 2011

Apa istimewanya nyonya ni sampai menghiasi blok aku. Sebenarnya ni ler tailor suami dan anak selama aku tinggal disini. Kalau nak repair2 seluar ke apa memang kita orang antar kat dia.Usianya menghampiri 80, tapi penglihatannya masih terang .Aku tenguk dia masukkan benang kat jarum saje je. Aku ni pun terkial2.Kedainya hanyalah merupakan bangunan lama di pekan Sg Mati ni.Tiada aircond tiada apa yg istimewa, tapi pelanggan ramai.

                                   ukur betul-betul nanti sempit.....


Petang tadi suami dan anak g kedainya sebab nak tempah baju melayu.Tak mahal dia ambik upah rm60 je.. Lepas tu g cari kasut syafiq yang dah koyak.Baru pakai lima bulan dah rabak...

...

4 ulasan:

Unknown berkata...

selamat malam mama janet..

ayu dan en zalie suka tempah baju kat kedai cina area kota tinggi... mmg rasa lumayan bila hasilnya memuaskan

PS; mama, dah tau kan jawapan bagi soalan mama temohari? ayu dah jawab semalam

Mat Som Sadona berkata...

Ini Satu Malaysia ma...Tak ada gaduh-gaduh, olang tua bagus, budak2 sekalang semua manyak suka cakap-cakap, hantam sana, hantam sini. Ini macam Malaysia mau jadi apa?

Mama Janet berkata...

Ayu..ye terima kasih kerana sudi menjawab.Maklum ler saya ni kan baru mengikuti blog ayu jadi tak tau cerita sebelum tentang En Z.

MS..betul lo.olang muda suka komplen itu ini..tenguk ini nyonya tua luluk tiam2 tapi masyukkkkkk

Unknown berkata...

selamat malam mama...
terima kasih atas nasihat dan kata2 semangat mama di blog ayu..
ayu sangat2 hargai..

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung