DAH MULA DAH.......

Ahad, 15 Mei 2011

Hari ni aku bertiga bercadang nak cari kain untuk buat baju melayu (puasa kan tak lama lagi)Al maklum lah semenjak dah tak kerja ni beli baju kurung time raya atau pun kalau ada kerja kawin je.Distinasi Astana Moda.


cam sama je n kain2 yg kat Tangkak
pilih bang nak warna apa
dia ni kalau bab membeli belah memang cam boring je
Aku beli dua pasang je, anak dan suami sorang sepasang.Pastu singgah kejap kat butik Ariani.Harga bolih tahan ye.Sambar sehelai tudung je..kebetulan masa nak bayar kt kaunter ada seorang kakak yg baik hati suruh gunakan kad ahli dia.jadi dapat ler diskaun 10%.Tapi tetap mahal jugak.

Dah selesai semua menuju ke rumah kakak ipar di sg udang.Sesaja jalan2.Sampai2 terus mkn tengahari.Tak lama kat rumah dia syafiq ajak balik.

di rumah kakak ipar
Anak2 dan cucu2 dia kebetulan ada datang. Meriah rumah tu.Dah keluar dari rumah tu tak terus balik.Ke JJ.Tu tujuan syafiq ajak balik.Dah kebetulan g JJ cari t shirt anak n suami.

last2 bukan beli jenama ni pun
Dan acara wajib kalau dah penat makannnnnnnnnnnn.Tapi aku cuma makan tom yam n abc je sebab perut kenyang lagi.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

i pun dah soping gak kain untuk kaya...3 helai sorang baju kurung untuk akak dan anak2 pompuan...tema tahun nir kunig diraja...maklumla akak ada keturunan darah raja sikit..tak kisah lea raja apa..

Mama Janet berkata...

waduh kuning diraja.tak ke mangar2.Aku tema merah hati...utk anak n suami tepat warna dia.aku punya lari tajuk sikit.

Kak Kay berkata...

nampaknya aku aja la belum beli baju raya kut, kaler apa pun tak tau lagi..

Tanpa Nama berkata...

mama janet..ok lea tu kuning diraja untuk pemakaian akak sekorga selama 3jam20 minit atau lebih awal dari itu sebelum tukar uniform rasmi teset ngan kain gombang...

Unknown berkata...

mama........
baju raya ayu dh lama siap..hehhhe..

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung