FIXIE TU.....

Khamis, 23 Jun 2011

 Hari ni seawal 7.30 am dah sampai pasar Muo.Best g pasar pagi2 tak panas.Kalau g pasar Muo ni biasanya aku beli untuk stok seminggu.Jadi banyak pilihan.Kalau masa darurat beli sayur2 kat kedai runcit je.Dah siap urusan di pasar terpikir pulak dah janji n si Syafiq nak belikan basikal FIXIE.Tengah popular basikal ni.Cuba ler pusing kat kedai basikal kot2 dh bukak sebab pagi lagi.Ah memang dh tersurat duit ku nak terbang. Dah bukak kedai tu.....
kat situ ada 3 warna. aku berkenan yg merah
bila kata jadi je tokeh kedai betul2kan sikit apa yg patut
                                       dah samapi rumah fixie ni.

Aku sengaja letakkan basikal ni depan tangga.Wat suprise bila dia balik sekolah nanti.Dia tak tahu aku nak belikan hari ni.Melayang rm sebelah tangan.Kesian pulak dia teringin tenguk budak2 pakai.Kalau tak mintak mak bapak nak mintak sape lagi.FIXIE ni tak de brek tau.Guna brek kaki je...Tapi cina kedai ni bubuh brek.sendiri. OK ANAKKU... ni kira hadiah ler sebab dpt no 1 pereksa setengah tahun walaupun cuma dpt 4a je....

7 ulasan:

~ Mummy Gee ~ berkata...

apasal la ko dapat 4a je syafiq, klu dapat 5a mau ibu ko belikan kereta sebiji

Tanpa Nama berkata...

Anak ku tanya....syafiq 4a dpt bicycle, abis adik dpt 3a stgh th mk nk belikan apa?....Aku kata blikan kasut skolah sbb yg ada dh koyak......wakakakah.......

YIN-WONG KHOO LAI berkata...

Yela dah anak nak mintak siapa... kalau kita mampu dan ia bukan satu pembaziran....ok ape...dulu masa Harith x de ps2... asal ptg gi rumah sebelah... naik malu la pulak... bila dah ada kejab je kemarok...pas tu biar je...

Tanpa Nama berkata...

WAH!
best2!
nak pinjam boleh??
hahaha!

Tanpa Nama berkata...

WAH!
best2!
nak pinjam boleh??
hahaha!

Mama Janet berkata...

adoh...syafiq baca blok ni ketawa.Bukan "bubuh brek "bu, "pasang brek" dia kata.ish..ish..ish

Mama Miraki berkata...

anaku dapat no 1 tapi tak de hadiah ler...huhuhuuhu...bestnya syafik...yelah dari segi tu best.tapi dari segi kebosanan dia tak de akwan akt rumah tu...hahahaha...sapa nak jawab

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung