SARAPAN PAGI

Ahad, 19 Jun 2011

Hajat hati nak g pasar tani bangun awal2 pagi tapi apakan daya hujan tak berhenti sampai kul 10.Dah puas sambung tidur bila celik mata perut memangil2 utk diisi. So, apa nak makan.Ingatkan tadi kalau g pasar tani macam2 makanan leh beli. Bagi cadangan kat suami keluar sarapan je ler..
mee rebus utk hubby
spt biasa nasi goreng kg tuk syafiq
                                                            hidangan sampingan sate tuk aku

Nasib baik soto yang aku order tu dia terlupa buat.Kalau tak membazir je sebab dah kekenyangan balun sate.Tak banyak cucuk yg aku makan, cuma bila dah terasa loya berhenti makan..        

5 ulasan:

Mama Miraki berkata...

orang MUO..sarapan pagi ngan sate n mee rebus ke mee bandung. tengok menu ni dah macam menu lunch jer ni

Mama Janet berkata...

mmng dh tradisi org muo.cuba kalau pg2 ko sampai muo tenguk kedai sate dpn bus stand bentayan penuh org sarapan sate.

Kak Kay berkata...

tu le kdg2 cam pelik kan sarapan sate, sebab biasa orang makan sate petang ke malam, tapi orang MUO sate wat sarapan pagi

Mat Som Sadona berkata...

Mengidam KAH Mama Janet tu, macam makan dengan penuh perasaan nampaknya.

SITI NOARIZAH ARIS berkata...

Wahhh mewah sarapan pagi org MUO yea pepagi dh ada org bakar sate nk pindah duk muo le pasal sy hantu sate..hihi!!

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung