KASIHANILAH AKU IBU...

Rabu, 22 Jun 2011

Dua tiga hari aku tenguk kucing aku ni dah tak bagi anak dia menyusu.Orang kata puncanya samada nak bercerai susu ataupun ibu dia bunting lagi.Kesian aku  mengiau2 kucing tu kehausan gaknya.Bila ibu dia tengah tidur terhendap2 dia mendapatkan ibu dia.Tapi bila ibu dia tersedar cepat2 ditendang anak-anaknya.Yg seekor ni muka dia sebiji muka ibu dia.Yg lagi dua ekor hitam legam bulu dia.

ni ler ibu dia siJANET
tenguk sebiji rupa ibu dia
bawak diri dua beradik ni bila ibu dia tak hiraukannya
                        takut dua beradik tu ....tak berani nak dekat ibu dia

5 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

mama janet, boh nama ibu kucing sama mcm mama eik..

kesian pulak anak kucing 2 ekor tu

Kak Kay berkata...

kesian anak2 kucing tu, ada ibu dah tak hiraukan dia. agaknya ibu kucing tu dah nak cari kucing jantan le gamaknya..

Tanpa Nama berkata...

Kucing aku wt me ni masih syg dgn anak2nya g.....skrg tgh sronok main2 dgnnya...tp dh lasak pantang ibunya kluar dia nk gak ikut, x nk d kurung!

Mama Janet berkata...

Memang kesian tenguk anak2 kucing tu.Tapi dah mmng habitat binatang camtu.Mana ada dia bela anak dia bila dh besar.pandai2 ler sendiri cari makan

Mama Miraki berkata...

alah bukan binatang jer cam tu...zaman sekarang ni manusia lagi zalim...bukan setakat tak nak menyusukan...dah beranak pun buang dalam tong sampah aje kan....Dunia akhir zaman.....

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung