KENAPE MESTI ADA BENDA2 NI...

Selasa, 21 Jun 2011

 N3 kali ni bukan ler nak membuka pekung di dada.Tapi ini memang situasi sebenar di rumahku.Aku pun tak tahu kenapa setiap ada ruang mesti ada benda yg aku letak.Tapi kalau aku tak simpan di sini lokasi mana lagi yang paling sesuai.Moga paparan ini tidak menjadi ikutan kepada kalian semua, ataupun ada idea yg bagus untuk dikongsi bersama.
tenguk..cadar n toto
bilik anakku..reket, kotak PS2 n tah apa2 lagi
tmpt simpan majalah pun dh cam kapal karam 2 biji helmet lg
penyembur nyamuk pun letaknya kat sini ke...
turut menjadi mangsa atas petiais
                  kalau ler atas kabinet ni aku sampai mau2 periuk pun duduknya kat atas..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

maknanya ko tak pandai kemas...huhu...akak pun serupa nie...tak leh kea letak tudung yang dah pakai terus dalam mesin...

~ Mummy Gee ~ berkata...

Tanpa Nam - tudung ariani mana boleh campak dalam mesin.. nanti awning penyek ma...

Mama Miraki berkata...

hehehhehe cam situasi sama kat rumah aku jer...heheh mana ada ruang situ akan letak barang....aduiiiiii

Tanpa Nama berkata...

kalau awning tak penyek, camne ariani nak habis stok cik gee ooi...hehe..

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung