NAK TIRU BOLEH...

Jumaat, 6 Januari 2012

Dua tabung yang aku sediakan untuk belanja anak g sekolah.Yg out tu untuk dia ambik belanja sekolah satu hari rm3.Dan aku pesan kalau balik sekolah de baki masukkan kat tabung in.Sambil tu aku standbykan kat beg duit dia rm10..mana tau kadang2 cikgu ada minta duit apa2.Sengaja aku tukar duit kecik seringgit2 senang.Tak ler bila pagi nak cari duit kecik.Bagi yang hidup mewah rasanya tak perlu ikut cara aku.sebab selok poket je mesti ada RM......Aku ni yang hidup sederhana perlu berbajet2.



6 ulasan:

che mid berkata...

Subhanallah.. bagusnya... che mid guna bekas tu tuk jual kuah rojak hi hi..

Mama Janet berkata...

ala che mid..ni pun bekas kueh je

YIN-WONG KHOO LAI berkata...

Meek...bien kok abah nyangoni rong ketip wong telu. Wong siji limangsen. Seng limangsen ditukokeh apem opo epok2 dibagi telu. Wes ora pernah ngomplin karo abah. Kepenak eh bocah saiki...ora koyo kito.

Kak Kay berkata...

aku pulak bagi seminggu sekali, setiap hari isnin aku bagi rm15, tuk seminggu, so sehari rm3 gak le.

Mama Miraki berkata...

aku bagi Iki Rm40 seminggu. sehari Rm8. nampak cam banyak tapi sebenarnya dia sekolah sampai kul 4.30 ptg. lepas tu balik naik bas. so rehat 2 kali...mula2 kasi RM5...lepas tu cam tak cukup nak makan lak tgh....
Ika pulak Rm 25 seminggu..sehari Rm5...tapi tak habis..simpan untuk tabung dia ler

Tanpa Nama berkata...

tetap Rm3 anak2 aku...bagi tiap2 hari...

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung