TERIMA KASIH BLOGGER DARI KEDAH

Rabu, 25 Januari 2012


Tengah hari tadi terima sepucuk. Pada stem tu berchop Kedah..menandakan pengirim ni dari Kedah.Terperanjat jugak aku bila hubby menghulurkan surat tu. Dalam fikiran aku tak de pun selama ni terima surat nun jauh dari sana.Suspen dan takut gak masa nak bukak sebab hubby tunggu sebelah. Mana tau berisi dadah ke apa. Dimulai dengan bismillah aku bukak sampul tu....Ha, ianya cuma berisi biji benih...tanpa nama atau apa2 dari pengirimnya.Oh baru aku teringat pada seorang blogger dari Kedah.Aku pernah berbicara tentang benih timun betik ni, dan dia berjanji akan poskan kat aku.

MAK NGAH PORA...terima kasih ye.Kiriman dah sampai.Yang macam kacang tu benih apa ye....

5 ulasan:

MakNgah berkata...

sama2 kasih..
yg macam kacang tu benih kacang telang, yg bunganya berwarna biru boleh digunakan sebagai pewarna untuk masak nasi kerabu kelantan...

Mat Som Sadona berkata...

Baiknya hati Makngah

Pen Biru berkata...

wah..mak ngah jadi supplier benih kacang la pulak.heheh..mama janet pasni jadi petani jaya la ..kekekek

Mama Janet berkata...

akan ku cuba semai benih2 tu...kalau tak dilanyak dek monyet2 yg sering berkeliaran di kebun aku tu

Unknown berkata...

itulah hikmahnya berblog..
syokkan..
harap2 benih tu, benih timun.. heheh

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung