SANTAI D" 83500 PART 3

Selasa, 24 Januari 2012

21/1...xtvt hari ni nak bawak anak n anak2 buah g mandi manda di Bee Pee.Lokasi dirahsiakan.Aku kalau nama n g jenjalan.x suka meleceh2.Seawal 9.00am aku dah kerahkan dia orang bersiap.Tak suka kalau nak g mana2 jam tu ler..nak pam tayar kereta, belum mandi, belum sarapan dsb.....

budak yg palign suka sebab ada geng mandi
pastikan x de brg yg tertinggal

Kelakar kan pukul 9.40 kita orang dah sampai tempat yg dituju. Macam awal lagi, tapi bila tenguk dah banyak kereta parking.Kat pintu masuk pun ramai orang dh standby sementara menunggu pukul 10am.Bukak je..kami pun serbuuuuuuuuuuuu sebab nak cari tempat lepak yg sesuai.

askar2 dah sampai dgn semangat waja nak mandi
posing dulu wat kenang2an 
 si harith n syafiq apa pandang2.terjun je ler....
sebenonya ni ler lokasi yg katanya rahsia tu 
 mak cik ni tak mandi, tukang jaga beg.Jenuh menunggu dia org mandi

Lebih kurang pukul 11.30 kerabat dari Bangi calling2 ckp nak terus mendarat kat sini tanpa transit kat kampung.Aku dapat bayangkan seronok ler dia orang dapat mandi beramai2.Lokasi seterusnya selepas mandi manda ialah ke........................? Sambungan n3 ziarahi ler blok MUMMY GEE...

5 ulasan:

Mama Miraki berkata...

ala...cepatlah sambung....kalini aku nak jadi tukang baca aje...best gak tau sesekali jadi tukang baca blog korang ni

Mat Som Sadona berkata...

Selamat bermandi-manda, lepas ni mandi-manda kat Bekok pulak.

Tanpa Nama berkata...

sunway la..apa klas bekok

Kak Kay berkata...

Bekuk tu ada sungai ke air laut ke tempat mandi buatan....tak pernah sampai kesana la

Ayu Ayunie berkata...

sunburn mandi time cuaca panas² ni.. kalau kami ada xsanggup kot..

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung