SANTAI D" 83500 PART 2

Selasa, 24 Januari 2012

Ok mari tenguk apa menu kita malam tu .Masa makan malam ni memang baru kita orang berenam je...Selesai je makan kerabat dari Kulai Jaya sampai.Tak sempat ler nak snap gambo dia org sebab tengah makan.Nasib baik makanan ni kita orang tak bagi licin.Tapi dia balik bawak sate.Ko orang makan sate le ler ye
 
cantik tersusun
ayam goreng
 ikan mata + nenas masak lemak
sambal jering + ikan bilis
kuah pecal yg aku bwk dr rumah
                      pecal derhaka..tak cukup sifat

3 ulasan:

Mama Miraki berkata...

paling buat aku selera...ikanmata tu masak lemak....ko tak letak nenas ke.r...

Tanpa Nama berkata...

sedapnya pecal..i yang suruh nafnang buang kuah pecal tu....susah tul nak berkomunikasi ngan nafnang nie..

Kak Kay berkata...

aku suka pecal n keluban tapi kenapa ye malas sangat nak buat menu tu...

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung