SANTAI D" 83500 PART 1

Selasa, 24 Januari 2012

N3 buat kerabat2ku yg tak berkesempatan landing di poskod 83500.Sabtu 21/1....lebih kurang pukul 2.30 petang aku mendarat di daerah ini.Si Syafik aku dah poskan petang semalam  sebab dia nak  sampai cepat, kerabatku dari Kelang ambik dia.Balik kg kali ni ala-ala kesopanan n kesusilaan gitu dengan berbaju kurung.Sebenarnya bukan apa.sebelum tu g rumah orang kawin dulu.Sampai2 kampung agak sunyi sikit sebab br de satu family je yang samapi. Aku terus terjah ke dapur  nak tenguk apa yg dia org tengah buat........
 
harus posing kat sini menandakan aku ada balik
apa yang dia org buat ha..tak perasan ke aku blk
oh..makan tengahari..yg agak terlewat sikit 
lepas mkn layan ini...
 Oleh kerana umat pun tak ramai malas nak wat ajenda minum2 petang.Aku rebus buah ni saja.Pahit2 tapi sedap.Ko orang tau apa nama buah ni..de ku kisah kalau ko tak tau. Buah ni pun diterbangkan jauh dari Kelang...

3 ulasan:

Mama Miraki berkata...

cantiknya kaler buah tu...macam coklat MnM ler....lamanya aku tak makan buah tu...

Tanpa Nama berkata...

susah nak makan buat warna warni tu...licin nak gigit..

Cik Sibuk berkata...

salam kenal..

kita jejak blog akak dari rumah mat som..macam stalker pulak rasanya..hoho

buah binjai ke? tapi slalu takde pulak kaler2 cenggitu..kita slah buah ke..

pinang 1000..kenal ke arwah hj fattah & hjh hindon?

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung