SANTAPAN SORE

Sabtu, 7 Januari 2012


Kalau Mummy gee minum petang dengan roti jala dan apam gebusss, mama miraki pulak dengan kueh  bom aku pulak rebus ubi je berulamkan ikan masin cekik leher.Semua ni ku beli masa balik ke poskod 83500 tadi.Masa aku goreng ikan masin ni harus satu Muo dapat menghidu baunya.Angin bertiup kuatkan.Ubi ni empuk bebeno.Tak rugi aku beli tadi.....Aku rebus lebih sikit sebab esuk pagi nak goreng pulak.Anak aku tak reti makan ubi rebus cam tu je...kalau dah rebus pastu goreng memang dia suka.Apa2 hal pun mari layan ubi rebus n ikan masin ni bersama nes o.

7 ulasan:

Mat Som Sadona berkata...

Oh inilah ubi yg diceritakan itu, (ngences kok kulo ndelok ubi godok kuwi.)

Satu lagi saya cadangkan, dibuat getuk, campur gula dan kelapa lepas tu goreng bulat2 macam limau. Mesti anak tu ingat ianya nuget fesyen baru.

Unknown berkata...

wahhhhhhhhh
tiba2 ayu rasa lapor y kuat.
lama ayu tak makan

Mama Miraki berkata...

nugget ubi...wow...menarik tu

Ayu Ayunie berkata...

sampai gombak bau ikan masin cik mek..

Mama Janet berkata...

MS...kulo mmng doyan getuk ubi digoreng kui.enak nak kenak kelopo seng enom.

CR..kat kedai makan cuba jual ubi rebus.Kat sini bnyk warung2 jual siap dgn aksosorinya smbal n ikan bulu ayam.

MM..bukan nugget ubu ler..tu namanya belondo ubi

Kak Kay berkata...

belondo ubi tu ada inti gula merah kan....tak salah aku dulu2 mak selalu buat

Tanpa Nama berkata...

Ingat kata arwah abah "Nyong ora mangan sego seminggu ora opo...ojo ora mangan ubi"

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung