BACK TO SCHOOL

Sabtu, 11 Disember 2010

                               cari bang kain lembut-lembut sikit......                  


                aku nak cari kain yang licin tapi ala2 kebiruan
          
                  dah dpt seluar , fitting room penuh pulak.Sabo fiq..

 Lepas dapat cari seluar cari baju pulak. Pilih punya pilih aku ambik jenama BINBI. Tak tau ler ni jenama cap ayam ke apa.Janji kain dia cantik. Yang penting aku tak perlu nak menila bila basuh nanti. Ambik baju dua pasang, seluar dua pasang.

                 apa lagi yg dibilik tu. Tak puas hati ke
 
             Ha last sekali pilih kasut n stokin pulak.

RASANYA CUKUP UNTUK HARI INI YE. LAIN HARI KITA CARI BEG DENGAN TALI PINGGANG PULAK. DAH PENAT DAN PERUT PUN DAH LAPAR..........

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

4A...pilih jea Fiq 4 pasang baju....ibu tak kisah...

Mama Janet berkata...

cukup le 2 pasang.syafiq cepat naik badan dia.

Mama Miraki berkata...

Jenama Binbi.....teringat jajan BonBon

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung