SIJANET MISAI KONTOT

Selasa, 21 Disember 2010

Si janet misai kontot. Tajuk filem ke tajuk lagu ni. Dua-dua bukan.Sebenarnya pasal n3 aku hari ni. Kucingku janet telah ku gunting misainya. Ha nampak lebih macho kan dan lebih garang.Ala-ala kucing sombong pun ada. Diam tak diam dah setahun lebih aku memeliharanya.Nampaknya setakat ni dia belum mendatangkan masaalah kepada aku, so aku tetap mejaganya.Sekarang aku biarkan dia bebas kat luar, bila nak makan dia balik Nak tido pun dia balik. Orang kata kalau potong misai, kucing tu akan jadi bodoh. Ah..tak apa ler.Takat ni dah 2x aku gunting misai dia. Jangan marah JANETKU..............

tenguk tu misai dia dah kontot

                                     tapi tetap macho kan

7 ulasan:

Mama Miraki berkata...

takut ler tengok muka si janet tu....garang semacam..marah kot sebab kau potong misai dia...gigi dia tak gosok kan sekali ker

Mama Miraki berkata...

takut ler tengok muka si janet tu....garang semacam..marah kot sebab kau potong misai dia...gigi dia tak gosok kan sekali ker

Mama Miraki berkata...

takut ler tengok muka si janet tu....garang semacam..marah kot sebab kau potong misai dia...gigi dia tak gosok kan sekali ker

Mama Janet berkata...

Muka je garang. Dgn kucing betina pun takut

MSOM berkata...

Mesti misai dia dah kena potong oleh pengusaha perubatan tradisional ni?

Kak Kay berkata...

aku pun selalu potong misai kucing yang dah panjang2 depan rumah, tapi bukan kucing cam si janet, pokok misai kucing daaa....

Citarasa Rinduan berkata...

salam..

mama janet,wah..lama nya tak bersiaran...windu oooo..

hehehehe...
janet nie si kucing yang tomel dan gebu..
betul kata mama...kalau misai kena potong..kucing ala-ala lambat gitu..tapi tak apalah...bior dia suk umah...tak main luor umah..heheheh

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung