PANAS>>PANAS>>PANAS

Ahad, 12 Disember 2010

           wajah-wajah ceria sebab nak pergi berjalan


PANAS....PANAS.....PANAS.....cuaca hari ni mmng panas.Sebagaimana panasnya cuaca cam tu ler panasnya hati aku.Al kisahnya pagi tadi aku n family nak g mandi-mandi kat WONDERLAND AIR KEROH. Dah berbaris panjang nak beli teket bila sampai turn aku dia kata hari ni ada family day warga kilang NS, so ditutup untuk orang. Ya..ampun aku dah sampai sini.Penat n berpeluh2 berbaris tadi lum hilang.Kemana harus ku tuju.Jam baru menunjukkan kul 9.30am.

aku ingat dia org nak beli teket..rupa2nya

Aku termenung kejap.Pikir lokasi. Ah, baik aku terus g bandar hilir je la. Boleh naik menara Taming Sari.Lagipun aku lum pernah naik.Kat situ dah ramai orang jugak, walaupun pagi lagi.Kena berbaris lagi nak naik.Tapi x lama la....Dengan bayaran teket rm10 naik le taming sari.Gayat jugak.Dapat tenguk pemandangan bandar Melaka.
masa ni dah betul2 kat puncak menara
             
                        Pas tu naik river cruise menyusuri sungai Melaka


Dengan teket rm10 jugak lebih kurang 40 minit  dapat menyusuri sungai Melaka.Seronok dapat melihat perkampungan Morten dll.Bersihnya sungai Melaka.

                sebelah syafiq tu cowboy ke apa.Oh baru beli topi ye.

Apa-apa pun program hari ni menarik ler juga walaupun pada mulanya hati aku tadi betul-betul PANAS...

7 ulasan:

~ Mummy Gee ~ berkata...

Mama Janet ni tak habis2 cuti2 Malaysia dia, jeles betul.

Tanpa Nama berkata...

Akak pun pernah naik bot kg morten tu...taming sari pun dan ayer keroh wonderland...tapi gayat akak nie..maksimum...rasa nak terun je time naik bot tu...
satu lagi jangan lupa Mahkota parade untuk soping orang2 cam kita nie..

Mama Janet berkata...

Ada satu yg belum berani naik.Duck tour.Mula2 bot ronda2 kt jlnraya kemudian terjun kat laut.hi...seram

Kak Kay berkata...

aku bot dah naik , elok naik malam nampak lampu2 cantik

Mama Miraki berkata...

korangni kan suri2 rumah ni yang bsecuti sakan nampaknya...aku..huhuhu hujung tahun jadi penunggu opis jer....sedihnya.....dah ler kerja menimbun ni...Boss kasilah cuti lebih..

Unknown berkata...

salam...

mama janet..peeh..memang gile kentang kak aku nie...
ayu kan takut air..hahahhaha

kak, karang kalau ayu cuti..ayu pulak tayang gambor eik

hehheehh, salam ziarah yer

psst;;;;jaga2 ayu nie peramah tak bertempat..hhehehe

Mama Janet berkata...

wah..same ler kita ni..kepoh semacam.Kat tempat keja dulu sampai dpt gelaran Sure Heboh.Sorry ye Zul ko ler yg anugerahkan nama ini kat aku dulu..

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung