JOM PASARAN

Jumaat, 10 Disember 2010

Pagi ni bangun dari tidur, teringgat nak g pasar minggu kat Bkt Gambir. Pasar ni ala-ala cam pasar hari Sabtu kat PS jugak. Sebenarnya tak ada apa benda penting nak beli pun. Saja nak cuci -cuci mata. Sampai sana org dah ramai gak.Biasa lah pagi ni mesti ramai warga Bukit ni tak g menoreh kot sebab nak pasaran. Yang bestnya kat pasar ni pengunjungnya Jaworld yg pekat-pekat.

                               jualan kasut-kasut cam kat poskod 83500                          
                       pas penat ronda-ronda pekena mee goreng basah n tea o ais

Antara barang-barang yg aku beli yg pada mulanya tiada dalam checklist ialah sayur-sayuran kg, ikan , udang ayam dan yang sewaktu dengannya. Oleh kerana syafik tengah diulit mimpi lagi kat rumah aku belikan ler makan-makanan tuk dia sarapan nanti. Aku terpandang orang jual kek. Ternampak pulak kek yg tertulis "KEK PELANGI".Selalu terbaca kat blok mummy gee n miraki kek pelangi petang ni teringin pulak nak makan.Nak buat tak tau. Beli ler sebuku......Sampai rumah cepat2 aku belah kek tu. La..ni bukan kek pelangi petang, tapi dah jadi kek pelangi malam, sebeb warnanya pucat.


                                     AKU BELAH YE KEK NI>>>

                             Tenguk ler tu colour pun pucat je. Rasa boleh ler....

                                nasi lemak yg boleh tahan jugak sedapnya......

6 ulasan:

~ Mummy Gee ~ berkata...

tunggulah nanti aku pasaran kat PS 25hb ni.. insyallah... harap2 ada lah follower...

Kak Kay berkata...

mek, cam sedap aja nasi lemak tu, mee basah pun nampak sedap.... nasi ambeng tak de, kan kat situ sune jaworld

MSOM berkata...

Teringin ke sini bila tgok entri Mama Janet ni. Dari PS akan lalu Pagoh dan ke pekan Panchor terus ke Bkt Gambir.

Mama Janet berkata...

Ha MS bukannya jauh sangat pun. Boleh tenguk2 bandar baru bkt gambir sekarang.Tak mcm dulu....

Tanpa Nama berkata...

gee,kira confirm tak 25hb nie..kalau takd ea follower ita divert ke langkawi la gee..hehe...

Mama Miraki berkata...

kalau ke Langkawi tu sure ramai follower tu..hehehe

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung