Pord Dickson

Khamis, 16 Disember 2010

Selamat pagi semua.Ha pagi ni kita sambung lagi n3 semalam ye.Baru siap basuh baju ni.Nak sidai hujan.Mr.LG masuk workshop demam, so basuh pakai tangan je.Seksa ma...........Jadi sementara 2ggu ujan teduh saje2 godek2 blog aku ni. Kali ni aksi2 kat pantai,jangan kata g pantai tapi tak mandi.Memang pun tak mandi cecah2 kaki kat air jadi la .Pas tu balik apartment kemas2 baju kul 11am dh check out.Perjalanan baliktu biasa ler sabut hanyut kan.Bila ada batu tersangkut.Aku suruh hubby pandu pelan2 sambil mata melilau mana nak lepak lagi ni.Oh hubby bawak aku ke jeti kuala Linggi. Cantik jugak pemandangannya.Tapi kejap je sbb anak kurang berminat.Pusing2 lg nk kemana ye.OH kak kay kata kt pengkalan balak ada penternakan penyu.Zoommmmmmmmmmm aku kesana.Dah sampai sana malas pulak nk turun.Panas.Duduk je dalam kereta pas tu bertolak balik.Kemana ye distinasi lepas ni.Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

bercanda di tepian pantai

sama pattern

membina istana pasir konon-kononnya
                      terjun le apa lagi.asyik posing je

                      tenguk apa bang.....ketam banyak kan
                                                     

                               sejenak di pantai pengkalan Balak

3 ulasan:

~ Mummy Gee ~ berkata...

x habis2 lagi ngko ppunye cuti2 msia yer mek..

YIN-WONG KHOO LAI berkata...

Ala nak gi Pengkalan Balak jauh sangat...jadi kayu balak je atas katil.

Kak Kay berkata...

haa.. kayu balak atas katil.... sramnya kalau terhempap mau patah riuk jadinya.....

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung