SERBU 3HB NANTI

Jumaat, 31 Disember 2010

Semalam hubby anta aku balek rumah sg. mati, sebab dh seminggu aku tinggalkan rumah tu.Rutin biasa sampai je rumah panaskan enjen motor pas tu kemas2 rumah , mop lantai lebih kurang settle.Xtvt memasak kat rumah persinggahan ni tak de ler...warong aje. Pas tu terpikir bil api air lum bayar.Kumpulkan bil dan bergegas ke Pej.Pos, sebab Jumaat, Sabtu n Ahad tutup kan.Kalau nak bayar hari Isnin confirm ramai orang punya.
 
tenguk tu lenggang je

Aku sampai kat Pp lebih kurang 8.45am.Ah bagusnya tak ramai pelanggan.Relaxnya kakitangan pos tu. Aku dapat no 12...Ok ler tu tak lama sangat menunggu.Kenapa ye tak ada orang....?


Apakah suasana lenggang ini dapat anda saksikan pada 3hb nanti. Oh mungkin tidak.Suasananya akan bertukar ribut.Kenapa ye

?

?

?

?

?
DIVIDEN  ASB 

3 ulasan:

MSOM berkata...

Mesti Mama Janet ni melabur juta-juta?

Jangan lupa belanja asam pedas

Mama Janet berkata...

MM tak adalah sampai berjuta-juta.Tapi adalah sikit-sikit.Ah, setakat asam pedas Pt Jawa bolih...

Kak Kay berkata...

apa lah MM ni nak mintak belanja setakad asam pedas,dividen asb mama janet aja ribu2,mintak le belnja kat sabak aur ke....

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung