NAK TENGOK APA.....

Sabtu, 1 Januari 2011

Ko orang g mane ha malam tahun baru.Wah meriah ye, ada yang lepak2 kat Dataran Merdeka, ada yg tenguk bunga api dari rumah (mama miraki n kak kay) ada yg lepak2 kat kampung je dan sebagainya.

Aku ni yg duk kat muo nak tenguk apa.Kat Dataran Tg Emas tak de dengar pulak ada main bunga api , so duk rumah aje.Last2 layan mata tido.....tak perasan pun detik 12 malam.Tengah sedap tido hp bunyi.Hubby tipon ...nape pulak.Dia tanya nak tengok konvoi bermotosikal tak..dah nak sampai depan rumah.Aku dengan mata terpisat2 selak je ler langsir tengok melalui tingkap bilek.Oh..meriah juga ye.Konvoi bermotosikal dari tangkak menuju ke tg agas dan balik semula ketangkak.Itu aje lah yg dapat aku saksikan di malam tahun baru ni >>>>>>>>>>

2 ulasan:

Mama Miraki berkata...

ok lah tu mek...ada benda gak ko nak tengok kan....hehehe....cuba kau gi atas jambatan muar..mesti sesak giler tu...

Ayu berkata...

sume tgk dr umah je.. mcm cik nab tgk dpn umah.. kira okla cik mek walaupun takat tgk org konvoi kan..

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung