Lagi cuti-cuti

Rabu, 15 Disember 2010

Isnin.14 dec...misi jalan-jalan lagi.Kali ini nak ke PD. Berangkat aku seawal kul 1o.3o am. Nampak awal lagi so menyusuri Pantai Klebang .Tapi apa yang kelihatan .Laut semua dah di tambak. Berhenti sekejap kat Pantai Puteri atau pun dulu2 orang panggil Tanjung Keling. Pekena rojak dulu sebab tadi nak g lum sarapan. Pas tu singgah kejap kat rumah kakak ipar kat sg Udang.Meneruskan perjalanan melalui Pantai Pengkalan balak tapi tak singgah dan terus ke PD.Kalau g PD biasa lah menginap kat Blue Lagoon.

 
singgah kat Pantai Puteri sebentar
muka yang kepenatan,tp tetap senyum

            baru sampai penat posing-posing dulu.Ada serupa wajah                                     
daun tu nak cover badan yg comel.ki ki ki

masa ni kat kolam cuma aku bertiga je

             oh..blue lagoon yang mengamit rasa

Ok n3 akan datang layan gambo lepak2 kat pantai ye, bukan mandi-mandi.Malas nak mandi air masin.Ko orang tau tak duduk kat kondo tu 3 beranak takut tau. Malam2 aku tutup bilik satu lagi.Tu ler ko orang aku ajak pegi tak sudi...........

2 ulasan:

Mama Miraki berkata...

aku nak beri award juara cuti-cuti malaysi kali ni pada kau lah...heheh juara tahun ni ler.....

ohh takut eh...tidur 3 beranak jer..tu lah pegi diam2 lagi...padan muja....tu belum buaya keluar lagi tu...

Kak Kay berkata...

puas ko jalan2 kali ni ye, ala tapi memang pun ko selalu gi jalan2, sementara masih sihatkan, dah sakit kaki nanti duk umah aja

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung