D A"FAMOSA

Selasa, 7 Disember 2010

















Sabtu lepas aku n family g mandi manda kat Water world A"famosa.Rancangan awal nak g Wonderland kat Air Keroh yang aku belum pernah pergi tu. Tapi sebab lokasinya pun cam tak pasti x jadi la....Biasa ler budak2 kalau nak jalan2 mesti yang ada tempat tuk berendam. Kalau mandi pantai ke atau bershopping2 bukan taste anak aku la. Disebabkan aku cuma pergi bertiga je maka terpaksa lah aku dan hubby kena menemani dia mandi walaupun masa tu hujan gerimis.A"famosa ni ok ler kalau nak bawak anak2 mandi.Dengan bayaran teket rm40 ada disediakan makan n minum.Kata orang tu boleh ler untuk mengalas perut lapar2 lepas mandi.Jangan tak percaya ye syafiq seboleh2 mengajak aku n hubby menaiki gelongsor yg tinggi n panjang.Mau tak mau aku terpaksa ikut cakap dia .Alamak satu tiub naik bertiga dan mengelongsor ler aku walaupun tak berani bukak mata.Tau2 dah sampai kat air.Bila dah naik gelongsor yang tinggi tu dia ajak pula naik gelongsor yg agak rendah sikit.Tu pun aku takut. Aku try dulu naik dgn hubby dan dia, bila agak2 dah berani baru le naik sorang2.



IKUTI KERENAH AKU BERTIGA NI>>>>>>




                         syafik jangan cakap ler.....berani dia setelah berfikir 1000x


ha ..masa ni aku dah berani naik sorang-sorang

                                 tak nak mandi bolih ler duduk santai-santai kat sini  


                               naik dengan syafik dulu. apa-apahal kalau tersangkut pun      
tak malu sebab ada kawan


cuba naik dengan hubby dulu        

ibu n anak..dia tak de kawan mandi terpaksa ler melayan kerenahnya 
 

9 ulasan:

Mama Janet berkata...

knape jadi tonggang langgang blok aku aku ni.Kena blaja lg ni

Ayu Ayunie berkata...

wah.. bestnya mandi-manda..

~ Mummy Gee ~ berkata...

Besnye mek.... tapi aku rasa cam tak berani je nak naik gelongsor tinggi tu...

RM40 x 7 = RM280
Makan2... =
Jajan2... =

tengah tekan calculator kira budget ni...

YIN-WONG KHOO LAI berkata...

Mek ni tak jawel2 orang kalau nak gi...mana tau ada yg nak join coz aku klu gi bertiga mmg x best. Hari tu gi Sunway Lagoon nasib baik ada sepupu Harith temankan dia aku just jalan2 je...itupun kena bayar...mahal nak mampus. Selepas diskaun coz ada IC Malaysia adult RM70.00 children RM58.00.

Mama Janet berkata...

gee...kalau yg guna tiub tu mampus aku x berani naik lg.cam 2ggu saat nak terbalik je bila dia corner.

Yin..sunway tu mahal sgt.aku g tempat yg murah2 sikit.Kt BP n Pedas cam dh selalu g, boring pulak.

Mama Miraki berkata...

kalau nak meriah pegi ngan anak2 aku ler...anak2 aku tak nak ler kalau pegi setakat fmily jer...kalau nak gi mana2 mesti sekapal @ rombongan cik kiah

Kak Kay berkata...

mek , lepas mandi2 kat situ mandi kat PD lak ye... betul gunakan cuti skolah .... seronoklah safk

Tanpa Nama berkata...

percutian akak lagi kolot...hubby ajak gi pulau kapas tak berani, pulau redang tak berani..hatta naik bout nyusur sungai bawah masjid kristel pun takut...yang akak suka...hehe...Payang Market... 5 jam pun sanggup...

Tanpa Nama berkata...

Ko ni x cukup sifat apa som!...takat naik bot g pulau kapas/pulau redang/nyusur sunga bwah masjd kristal pun takut. Rugi2 dh g jauh2 takat 5 jam g pasar payang...elok ler g pasar Larkn je kikiki.....

Permata hatiku

Permata hatiku

Aku & Dia

Aku & Dia

Keluargaku

Keluargaku

Facebook Mama Janet

time is gold

laman santai


ShoutMix chat widget

Pengikut

pengunjung